6 najlepszych filmów z You Tube do ćwiczenia na diecie w fazie 2.

2. faza to ćwiczenia siłowe – celem aktywności fizycznej w tej fazie jest budowa masy mięśniowej. Mięśnie – to podstawa dla szybkiego metabolizmu! Im więcej ich mamy, tym szybciej i więcej spalamy.

Nie musi to być bardzo intensywny trening, wystarczy 20-30 minut. Niektóre filmiki są krótsze, więc możesz skomponować z nich zestaw najlepszy dla siebie.

Jeśli nie mamy możliwości czy ochoty na wyciskanie ciężarów na siłowni, możemy w domowym zaciszu skorzystać z filmów na You Tube. Inna opcja to skorzystanie z tzw. siłowni pod chmurką w parkach- za darmo i na świeżym powietrzu. Nie wiem, jak w innych miastach, ale w Warszawie jest ich całkiem rozbudowana sieć.

Ze względu na specyfikę tych ćwiczeń, będą potrzebne sprzęty, np. hantle (warto zakupić w sklepie sportowym typu Go Sport czy Decathlon, który prowadzi też sprzedaż wysyłkową). Ciężar hantli trzeba dobrać indywidualnie, nie mogą być być zbyt ciężkie, żeby się nie przeforsować, ale też zbyt lekkie, żeby było jakieś wyzwanie dla mięśni.

Jeśli nie masz pod ręką hantli – można wykorzystać nawet butelki z wodą.

Apeluję też o dokładne odwzorowywanie ćwiczeń, najlepiej wykonywać je przed lustrem, żeby kontrolować postawę. Moje pierwsze ćwiczenia z hantlami skończyły się nieciekawie dla mojego kręgosłupa… Potem już uważałam.

20-minutowy trening total body z obciążeniem

Czas trwania: 20 minut. Zestaw ćwiczeń jakby stworzony dla 2. fazy diety, zarówno pod względem czasu trwania, jak i doboru ćwiczeń oddziałujących na różne grupy mięśni.

 

33-minutowy trening siłowy całego ciała z ciężarkami

Czas trwania: 33 minuty. W języku angielskim. Ćwiczenia również bardzo dobrze dopasowane do 2. fazy diety.

Mel B. – 10-minutowy trening ramion

Czas trwania: 10 minut. Ćwiczenia na wesoło, z dowcipnymi komentarzami prowadzących. Można wykorzystać butelki z wodą, jak prowadząca. Trening ramion, ale pracuje całe ciało.

 

Ćwiczenia na idealne, smukłe ramiona i ręce z lekkimi ciężarkami

Czas trwania: 10 minut. Idealne ćwiczenia przed nadchodzącym latem, kiedy będziemy pokazywać trochę więcej ciała. Prowadząca również pokazuje, że zamiast lekkich hantli, można wykorzystać małe butelki z wodą. Wydają się za lekkie? Spróbuj trochę nimi pomachać, staną się jakby cięższe 😉

 

Zestaw ćwiczeń z hantlami na plecy, ramiona i ręce

Czas trwania: 14 minut. Dobrze jest poprzedzić trening 10-minutowym kardio, np. skakaniem na skakance, co dam nam pełny 24-minutowy zestaw ćwiczeń.

 

Ćwiczenia na mięśnie brzucha dla zaawansowanych

Czas trwania: 24 minuty. Opcja dla osób, które już wcześniej trochę ćwiczyły z ciężarkami.

Więcej o ćwiczeniach na diecie przyspieszającej metabolizm.

Jeśli macie swoje ulubione filmy z ćwiczeniami siłowymi – wklejajcie linki w komentarzach.

Zapraszam do zapisania się do newslettera,  w którym przesyłam ciekawe materiały niepublikowane na blogu.

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie.

Zapraszam także do mojego blogowego sklepiku m.in. z jadłospisami w wersji full wypas i e-kursem „Dieta dla początkujących”.





Posted in:
About the Author

Ewa - SzybkaPrzemiana.pl

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od ponad 4 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm i innych zdrowych diet.