Dzień 10. Powrót protein

10Dzień 10. Faza 2. diety przyspieszającej metabolizm

Śniadanie: łosoś (100 gram) na rukoli skropiony cytryną, ze świeżo zmielonym pieprzem, kawałek papryki
II śniadanie: kilka plastrów szynki bez azotanów, kawałek ogórka
Obiad: zupa z kurczaka (120 gram) z cebulą, fasolką szparagową, selerem naciowym i przyprawami
Podwieczorek: kilka plastrów szynki bez azotanów, kawałek papryki
Kolacja: kapusta zasmażana z kurczakiem
Oraz: 2,5 l wody, 3 kawy zbożowe, herbata miętowa

Dziś jestem na nogach od 5.45, ponieważ właśnie wtedy mój syn postanowił radośnie zacząć dzień. Czyli jak nie urok, to przemarsz wojsk, a i tak odkąd mam dzieci, towarzyszy mi silne poczucie, że już nigdy się nie wyśpię.

Dziś faza 2. mocno proteinowa, najmniej lubiana, jednak mam wrażenie, że w tej właśnie fazie chudnie się najbardziej. To taki jakby zaostrzony Dukan. Zaostrzony, bo tam można było zdaje się jeść jajka, nabiał. Za to co drugi dzień były zabronione warzywa. I tak w kółko. Cóż to za przekoszmarna dieta była, w porównaniu z nią dieta przyspieszająca metabolizm to raj, jeśli chodzi o różnorodność, smaki i przede wszystkim zdrowie.

Jestem po zakupach w ekosklepie Organic Farma Zdrowia i stwierdzam, że to ostatni raz, kiedy kupiłam sklepową szynkę bez azotanów. To jednak za drogo wychodzi, następnym razem wezmę filet z indyka, zamarynuję go w przyprawach, może w musztardzie i upiekę. I to będzie moja wędlina bez azotanów.

Oczywiście na wędlinie się nie skończyło, w moim koszyku znalazły się jeszcze 2 opakowania tahini (jest promocja, a humus to mój hit 3. fazy), chleb esseński oraz komosa czerwona. Wszystko super, jednak rachunek przyprawił mnie o palpitacje serca… W moim notatniku zapisałam punkt: „stworzyć menu diety przyspieszającej metabolizm, które nie rujnuje kieszeni”.

Zapraszam do zapisania się do newslettera,  w którym przesyłam ciekawe materiały niepublikowane na blogu.

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie.

Zapraszam także do mojego blogowego sklepiku m.in. z jadłospisami w wersji full wypas i e-kursem „Dieta dla początkujących”.





Posted in:
About the Author

Ewa - SzybkaPrzemiana.pl

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od ponad 4 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm i innych zdrowych diet.