Dzień 14. Półmetek!

14Dzień 14. Faza 3. diety przyspieszającej metabolizm

Śniadanie: kromka chleba esseńskiego, jajko na twardo, musztarda, papryka
II śniadanie: 1/4 szklanki orzechów nerkowca
Obiad: pierś kurczaka (120 gram) smażona na oleju z pestek winogron, surówka z kapusty pekińskiej, ogórka zielonego, ogórka kiszonego, papryki z sosem winegret na oliwie z oliwek
Podwieczorek: 1/4 szklanki orzechów włoskich
Kolacja: sałatka ze śledzia w oleju (170 gram), kapusty pekińskiej, pomidora, ogórka kiszonego i sosu vinegret na oliwie z oliwek
Oraz: 2 l wody, 5 kaw zbożowych, herbata miętowa
Wysiłek fizyczny: godzinny spacer

Po upływie połowy wyznaczonego czasu diety, stwierdzam, że ani ona trudna, ani uciążliwa. 2-tygodniowe stosowanie rozwiało wszelkie wątpliwości. Dieta poniekąd weszła w krew i choć nadal wymaga planowania, przygotowywania z wyprzedzeniem, to odbywa się to na większym luzie i bez napinki.

Ostateczne efekty wagowe tych pierwszych dwóch tygodni podam jutro. Jeśli chodzi o samopoczucie, jest naprawdę bardzo dobrze. Nie skłamię, jeśli powiem, że najlepsze od wielu miesięcy, pomimo wczesnych pobudek (akurat dziś udało mi się wyspać, tzn. budziłam się, ale udawało się zasnąć). Na razie zniknęło też uczucie chronicznego zmęczenia, które odczuwałam od bardzo dawna.

Wiem też, że będę kontynuować dietę dłużej nie 28 dni – aż do skutku, tzn. do wyznaczonego celu.

Odkryłam dziś śledzie w oleju w puszce, który pasują do diety – nie ma w nich podejrzanych składników. To marka Amerigo z Biedronki. Śledziami w puszce jak do tej pory zupełnie się nie interesowałam, więc może tych dozwolonych jest więcej. To fajna alternatywa dla tuńczyka z puszki, z tym że śledzie – dozwolone tylko w 3. fazie.

Zapraszam do zapisania się do newslettera,  w którym przesyłam ciekawe materiały niepublikowane na blogu.

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie.

Zapraszam także do mojego blogowego sklepiku m.in. z jadłospisami w wersji full wypas i e-kursem „Dieta dla początkujących”.





Posted in:
About the Author

Ewa - SzybkaPrzemiana.pl

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od ponad 3 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm.