Dzień 19. Pełnia szczęścia

19Dzień 19. Faza 3. diety przyspieszającej metabolizm

Śniadanie: kromka chleba esseńskiego, 2 łyżki humusu, pomidor, pół grejpfruta
II śniadanie: 2 łyżki humusu, seler naciowy
Obiad: kokosowe curry z kurczaka, pół grejpfruta
Podwieczorek: 1/4 szklanki orzechów laskowych
Kolacja: to samo, co na obiad, bez owocu

Chyba już pisałam, że chleb esseński + humus to połączenie idealne, więc powtórzę. Tym razem przepisowo dorzuciłam do śniadania połówkę grejpfruta. I do obiadu też. Nawet fajny deser. Poza tym grejpfrut to taki owoc pożądany w czasie odchudzania podobno. Wpadły mi wczoraj w sklepie w oko śliwki mrożone, które też są dozwolone w 3. fazie. Przyjemnie będzie zjeść śliwkę w marcu. W ogóle dochodzę do wniosku, że będąc na diecie można sobie trochę podogadzać, żeby dieta nie stała się nudna i nie była uciążliwa. Szczególnie brak nudy jest ważny – wszystko się kiedyś znudzi, więc trzeba temu przeciwdziałać dorzucając do meny nowe produkty i dania. Osobiście na diecie przyspieszającej metabolizm poznałam już tyle nowości, że nie mam prawa narzekać. Jeszcze miesiąc temu nie miałam pojęcia, co to jest chleb esseński czy masło migdałowe.

Dziś po okresie wzmożonej energii towarzyszącej mi niemal od początku diety, nadszedł kryzys – totalna senność i brak sił. Ciekawe, co będzie dalej, dieta jeszcze się nie skończyła.

Zapraszam do zapisania się do newslettera,  w którym przesyłam ciekawe materiały niepublikowane na blogu.

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie.

Zapraszam także do mojego blogowego sklepiku m.in. z jadłospisami w wersji full wypas i e-kursem „Dieta dla początkujących”.





Posted in:
About the Author

Ewa - SzybkaPrzemiana.pl

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od ponad 3 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm.