Dzień 20. Chwilo, trwaj

20Dzień 20. Faza 3. diety przyspieszającej metabolizm

Śniadanie: kromka chleba esseńskiego, 2 łyżki humusu, pomidor
II śniadanie: 2 łyżki humusu, seler naciowy
Obiad: kurczak z sezamem, łyżka komosy, surówka ze szpinaku i rukoli z sosem vinaigrette na oliwie z oliwek
Podwieczorek: 1/4 szklanki orzechów nerkowca
Kolacja: sałatka z tuńczyka w sosie własnym, szpinaku, rukoli, ogórka i sosu vinegret na oleju z pestek winogron
Oraz: 2,5 l wody, 2 kawy zbożowe, 2 herbaty miętowe
Wysiłek fizyczny: godzinny spacer

Właśnie rozpoczęłam nowe opakowanie chleba esseńskiego, poprzedni był orkiszowy, a tym razem kupiłam esseński pszenny (oba firmy Tessarena). Okazuje się, że ten pszenny ma zdecydowanie lepszy smak! Lekko słodki, aż sprawdzałam, czy aby na pewno nie zawiera miodu czy rodzynek, bo takie wersje chleba esseńskiego też widziałam.

Ugotowałam dziś polecanego wcześniej w komentarzach kurczaka z sezamem, jest całkiem, całkiem, jednak powiem szczerze, że kokosowe curry chyba lepsze (na pewno bardziej tłuste ;-)), ale to oczywiście kwestia gustu. Chcę wypróbować więcej przepisów H. Pomroy (szczególnie dla 2. fazy by się przydało), wtedy może zrobimy jakiś rankig jej przepisów.

Zapraszam do zapisania się do newslettera,  w którym przesyłam ciekawe materiały niepublikowane na blogu.

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie.

Zapraszam także do mojego blogowego sklepiku m.in. z jadłospisami w wersji full wypas i e-kursem „Dieta dla początkujących”.





Posted in:
About the Author

Ewa - SzybkaPrzemiana.pl

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od ponad 4 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm i innych zdrowych diet.