Dzień 22. Jest OK!

22Dzień 22. Faza 1. diety przyspieszającej metabolizm

Śniadanie: kasza jaglana z jabłkiem, cynamon
II śniadanie: jabłko
Obiad: zupa – krem z papryki, potrawka z kurczaka z warzywami, pół grejpfruta
Podwieczorek: pomarańcza
Kolacja: sałatka z tuńczyka w sosie własnym, marchewki, jabłka i sosem z ogórka, czosnku, musztardy i octu balsamicznego
Oraz: 2 l wody, 2 kawy zbożowe, 4 herbaty miętowa

Waga po 3. tygodniu: -1,2 kg. W sumie od początku diety: -4,3 kg

Jak dla mnie to bardzo dobry wynik, byłoby super, gdyby udało się utrzymać takie spadki przez cały czas trwania diety.

Stwierdzam też, że najmniej najadam się śniadaniami 1. fazowymi, głównie ze względu na znikomą ilość jedzenia oraz łatwostrawność węglowodanów. Cały czas odgrażam się, że dołożę jakieś warzywo i jakoś tego nie robię, tylko chodzę głodna. Może jutro się uda.

Dziś 6-letni syn widząc, że po raz kolejny fotografuję jedzenie, zapytał: „Mamo, czy ty zbierasz dowody na to, że fajnie gotujesz?”. „Nie synu – odpowiedziałam – to są to dowody na to, że fajnie chudnę”.

Wyszperałam też na stronie Pomroy oficjalną informację – ile można schudnąć w czasie 28 dni diety przyspieszającej metabolizm? Otóż podano, że od 2,27 kg do 7,26 kg. Rekordziści schudli nawet 9,07 kg, a niektórzy więcej. Średnia wychodzi ok. 4,8 kg i mam nadzieję do niej dobić, zresztą po komentarzach widzę, że rezultaty mamy mniej więcej podobne.

Zapraszam do zapisania się do newslettera,  w którym przesyłam ciekawe materiały niepublikowane na blogu.

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie.

Zapraszam także do mojego blogowego sklepiku m.in. z jadłospisami w wersji full wypas i e-kursem „Dieta dla początkujących”.





Posted in:
About the Author

Ewa - SzybkaPrzemiana.pl

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od ponad 4 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm i innych zdrowych diet.