Dzień 26. Błogość

26aaDzień 26. Faza 3. diety przyspieszającej metabolizm

Śniadanie: jajko sadzone smażone na oleju z pestek winogron, kromka chleba esseńskiego, fasolka szparagowa, podsmażone pieczarki
II śniadanie: 2 łyżki humusu, seler naciowy
Obiad: kurczak z sezamem, fasolka szparagowa, podsmażone pieczarki
Podwieczorek: 1/4 szklanki orzechów laskowych
Kolacja: sałatka z tuńczyka w sosie własnym z kapustą pekińską, ogórkiem i sosem vinegret na oliwie z oliwek

Śniadanie nie ciepło, z chlebem esseńskim, tłuszczami (!) to doskonały początek dnia. I dobra rekompensata za niewdzięczną fazą 2. Mam w tym momencie tyle koncepcji, co zrobić do jedzenia w ten weekend, że będę musiała dokonać ostrej selekcji pomysłów.

Co do obiadu, miałam zamrożoną porcję kurczaka w sezamie i tu przyznam, że… nie byłam w stanie zjeść kurczaka, totalnie mi się przejadł, warzywa i pieczarki były przepyszne, ale mięso w większości zostawiłam. Muszę urozmaicić swój jadłospis od przyszłego tygodnia, bo dłużej na kurczaku nie pociągnę (jedynie klopsiki z kurczaka się bronią). Planuję wprowadzenie polędwiczki wieprzowej (dozwlona w każdej fazie) i może jakiejś ryby.

Wrodzona uczciwość każe mi przyznać się do wykroczenia. Popołudniu, siedząc z pracy z lekkim bólem głowy, wypiłam kawę składającą się z łyżeczki kawy Inki i łyżeczki kawy Nesca. Nie czułam, żeby dała mi jakiegoś szczególnego kopa, myślałam, że po tak długim okresie odstawienia kawy poczuję jej mocne działanie. Ale i tak przyjemnie było się jej napić.

Zapraszam do zapisania się do newslettera,  w którym przesyłam ciekawe materiały niepublikowane na blogu.

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie.

Zapraszam także do mojego blogowego sklepiku m.in. z jadłospisami w wersji full wypas i e-kursem „Dieta dla początkujących”.





Posted in:
About the Author

Ewa - SzybkaPrzemiana.pl

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od ponad 4 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm i innych zdrowych diet.