Dzień 27. Blisko końca

27aaaDzień 27. Faza 3. diety przyspieszającej metabolizm

Śniadanie: jajko sadzone smażone na oleju z pestek winogron, kromka chleba esseńskiego, fasolka szparagowa
II śniadanie: krem czekoladowo-orzechowy z cieciorki
Obiad: polędwiczka wieprzowa (120 gram) w kolorowym pieprzu, sałatka z patata, pestek dyni i dzikiego ryżu, fasolka szparagowa
Podwieczorek: 1/4 szklanki pestek orzechów nerkowca
Kolacja: 2 plastry polędwiczki wieprzowej, papryka
Oraz: 2,5 l wody, 2 herbaty miętowe
Wysiłek fizyczny: godzinny spacer

Dziś moja waga osiągnęła ten sam poziom, który miała jesienią ubiegłego roku. Z jednej strony cieszę się, że do niej wróciłam, ale z drugiej jestem zła, że dopuściłam do tego, żeby tak bardzo przytyć w tak krótkim czasie. Miesiąc wysiłków kosztował powrót do poziomu wyjściowego, a teraz będę dążyć zrzucenia jeszcze dodatkowych kilku kilgramów. I mam nauczkę – nigdy nie przestawać kontrolować swojej wagi, bo czasy, kiedy różnego rodzaju wyskoki uchodziły płazem to już odległa przeszłość.

Będę mieć do Was prośbę, na początek do tych z Was, które kończą jutro 28-dniowy cykl odchudzania. Chciałabym stworzyć na blogu zakładkę „Opinie o diecie” i będę Was prosić o kilka słów Waszych wrażeń nt. diety przyspieszającej metabolizm. Do każdej z Was napiszę w tej sprawie osobnego maila jutro, z pytaniami pomocniczymi i będę bardzo wdzięczna za odpowiedź.

Zapraszam do zapisania się do newslettera,  w którym przesyłam ciekawe materiały niepublikowane na blogu.

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie.

Zapraszam także do mojego blogowego sklepiku m.in. z jadłospisami w wersji full wypas i e-kursem „Dieta dla początkujących”.





Posted in:
About the Author

Ewa - SzybkaPrzemiana.pl

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od ponad 4 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm i innych zdrowych diet.