Dzień 3. Proteinowo

3 Dzień 3. Faza 2. (środa)

Śniadanie: łosoś wędzony 100 gram, kawałek papryki, kawałek ogórka
II śniadanie: kilka plastrów wędliny bez azotanów, cały ogórek
Obiad: zupa z kurczaka (120 gram), cebuli, czosnku, fasolki szparagowej, selera naciowego
Podwieczorek: kilka plastrów wędliny bez azotanów, kawałek brokuła
Kolacja: łosoś wędzony 100 gram, cała papryka
Oraz: ponad 2 litry wody, herbata miętowa, 3 kawy zbożowe
Wysiłek fizyczny: ćwiczenia z hantlami

Dziś faza 2., czyli totalny zwrot w menu. Na śniadanie – łosoś wędzony z ogórkiem i papryką. Wiele osób pewnie uznałoby tego typu śniadanie za ciężkie, ale ja jestem po dość długim okresie diety niskowęglowodanowej, więc jestem przyzwyczajona do śniadań białkowych. Powiem więcej – po takim śniadaniu czuję się dużo bardziej najedzona, niż po płatkach z owocami. W ogóle białka są bardzo sycące, moim zdaniem.

Z kolei jako przekąska – kilka plastrów szynki z indyka bez azotanów + cały ogórek.
Wędlinę bez azotanów kupiłam w sklepie sieci Organic Farma Zdrowia. Mają tam wiele wędlin, ale zaledwie kilka z nich jest bez azotanów. Kupiłam od razu więcej i zamroziłam w paczkach po 5 plasterków. Wędlina ta wygląda w ogóle nie jak wędlina, ale jak mięso pieczone w domu. Jest dość sucha i krucha, ale niezwykle smaczna. Dzieciom też bardzo posmakowała.

Na obiad zrobiłam zupę z kurczaka i warzyw – cebuli, czosnku, fasolki szparagowej, selera naciowego i cukinii (z cukinią trochę się zagalopowałam, bo nie jest dozwolona w 2. fazie). Mocno ją doprawiłam, żeby nadać smak i wyszła bardzo pikantna, ale też bardzo smaczna.

Objawy odstawienia od kofeiny nadal trwają, ale jest już bez porównania lepiej niż w poniedziałek. Jednak z chęcią pozbyłabym się wreszcie bólu głowy…

Po raz 1-szy w życiu ćwiczyłam z hantlami. To całkiem przyjemny trening – polecam. Można znaleźć na YouTube filmiki pokazujące jak ćwiczyć. Na razie mam dość lekkie hantle 1,5-kilogramowe, ale jak na początek były naprawdę wystarczające.

Zapraszam do zapisania się do newslettera,  w którym przesyłam ciekawe materiały niepublikowane na blogu.

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie.

Zapraszam także do mojego blogowego sklepiku m.in. z jadłospisami w wersji full wypas i e-kursem „Dieta dla początkujących”.





Posted in:
About the Author

Ewa - SzybkaPrzemiana.pl

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od ponad 4 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm i innych zdrowych diet.