Gorąca kaszka z komosy

Bardzo proste danie śniadaniowe, jednak o tych najprostszych z reguły nie pamiętamy, a czasem przyda się odmiana od nieśmiertelnej owsianki z jabłkiem 😉

Danie diety przyspieszającej metabolizm. Faza 1. Składniki na 1 porcję, na śniadanie. 

Składniki:

  • 1/4 szklanki surowej komosy ryżowej,
  • 1 szklanka kawałków świeżego ananasa,
  • 1/2 łyżeczki cynamonu,
  • ksylitol do smaku.
  1. Zagotuj 1/2 szklanki wody ze szczyptą soli.
  2. Do wrzątku wsyp komosę, przykryj, gotuj wolno ok. 10 minut, aż wchłonie całą wodę. Wyjdzie z tego szklanka ugotowanej komosy.
  3. Podawaj z ananasem, oprószoną cynamonem i ksylitolem.

Mój komentarz:
To kolejny przepis z Książki Kucharskiej Haylie Pomroy. Ujął mnie swoją prostotą 🙂 Jeśli Twoje poranki są nerwowe, ugotuj komosę dzień wcześniej.

Zapraszam do zapisania się do newslettera,  w którym przesyłam ciekawe materiały niepublikowane na blogu.

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie.

Zapraszam także do mojego blogowego sklepiku m.in. z jadłospisami w wersji full wypas i e-kursem „Dieta dla początkujących”.

Posted in:
About the Author

Ewa - SzybkaPrzemiana.pl

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od ponad 4 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm i innych zdrowych diet.