• Przepisy,  Różne

    15 super zdrowych i pysznych przekąsek na Sylwestra

    Jeśli chcesz uraczyć domowników czy gości czymś dużo (!) zdrowszym od paluszków czy kanapek, to polecam naprawdę smaczne i sprawdzone przekąski bez pszenicy, cukru, nabiału czy chemicznych dodatków, a wiele też bez glutenu. Wszystkie zostały wybrane spośród dań diety przyspieszającej metabolizm.  Smażone plastry bakłażana – przekąska prosta do przygotowania, bardzo smaczna i dość egzotyczna, ponieważ bakłażan nie tak często pojawia się na naszym stole, a jest bez problemu dostępny w supermarketach niemal przez cały rok. Smalec z fasoli – nie przejmuj się, tym że brzmi dziwnie i może nawet wygląda ciut dziwnie – smakuje po prostu jak doskonały smalec, a jest zdecydowanie korzystniejszy dla zdrowia. Polecam – wielki hit wśród…

  • Papryka nadziewana tuńczykiem
    Przepisy

    Papryka nadziewana tuńczykiem

    Danie diety przyspieszającej metabolizm. Dozwolone w fazie 1., 2. i 3., ale szczególnie przydatne w fazie 2. Składniki na jedną porcję na posiłek główny lub 2 porcje na przekąski. Składniki: puszka tuńczyka  w sosie własnym, papryka (ja użyłam dwóch, bo nadzienia wyszło dużo), szklanka ogórka pokrojonego w drobną kostkę, 1/2 szklanki bazylii pokrojonej w drobne paseczki (zastąpiłam koperkiem), 2 łyżki drobno posiekanej czerwonej cebuli, 2 łyżki soku z cytryny, 2 łyżka musztardy, szczypta soli morskiej, szczypta czarnego pieprzu. 1. Paprykę umyć, przekroić na pół, oczyścić z gniazd nasiennych. 2. Tuńczyka osączyć z zalewy, włożyć do miski, dodać pozostałe składniki, wymieszać. 3. Masą tuńczykową nadziewać połówki papryki. Przepis pochodzi z książki…