Jadłospis czytelnika Arka

Tym razem prezentuję jadłospis ułożony przez czytelnika płci męskiej 🙂 Wśród czytelników bloga przeważają kobiety, jednak reprezentacja męska jak najbardziej występuje, czego dowodem jest poniższy jadłospis. 

Arkadiusz, autor jadłospisu:

  • od końca sierpnia dojeżdża do pracy rowerem ok 19 km w jedną stronę, nie dało to jednak żadnego efektu wagowego przez ponad miesiąc,
  • obecnie, po prawie 2 tygodniach diety osiągnął spadek ok. -4 kg,
  • pracuje na budowie, częściowo za biurkiem, częściowo na placu budowy,
  • poza dojazdami rowerem do pracy ćwiczy w domu, gra w piłkę ze znajomymi oraz uprawia wspinaczkę.

jadlospis-Arka-dieta-metabolizm

 

FAZA 1. PONIEDZIAŁEK I WTOREK

ŚNIADANIE: Kasza jaglana z jabłkiem i cynamonem + 2 szklanki ogórków kiszonych

II ŚNIADANIE:  gruszka

OBIAD: makaron z sosem bolognese, 2 ogórki świeże, jabłko

PRZEKĄSKA: szklanka arbuza

KOLACJA: : grillowane bez tłuszczu mięso z kurczaka (120 g), szklanka kaszy gryczanej, cebula, bataty, papryka, por, rukola

FAZA 2. ŚRODA I CZWARTEK

ŚNIADANIE:  180 g łososia wędzonego + 2 szklanki ogórków i papryki

II ŚNIADANIE: 60 g schabu pieczonego + seler naciowy

OBIAD: szaszłyki z marynowanego kurczaka, szklanka ugotowanej fasolki szparagowej

PODWIECZOREK:  60 g schabu pieczonego + papryka

KOLACJA: Łosoś na warzywnej kołderce

FAZA 3. PIĄTEK, SOBOTA i NIEDZIELA

ŚNIADANIE: muffinki śniadaniowe wytrawne + surówka z pomidora i papryki, oliwa z oliwek + brzoskwinia

II ŚNIADANIE: kilka marchewek +1/4 szklanki orzechów włoskich

OBIAD:  łosoś na parze (180 g), bataty, kalafior, pomidory, grepfrut

PODWIECZOREK: 2 pomidory + 1/4 szklanki migdałów

KOLACJA:  120 g kurczaka grillowanego, 1/4 szklanki pestek słonecznika, sałata, ogórek, marchewka + oliwa z oliwek

Zobacz także:

> Drukuj stronę w przyjaznym formacie

Zapraszam do zapisania się do newslettera,  w którym przesyłam ciekawe materiały niepublikowane na blogu.

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie.

Zapraszam także do mojego blogowego sklepiku m.in. z jadłospisami w wersji full wypas i e-kursem „Dieta dla początkujących”.




Posted in:
About the Author

Ewa - SzybkaPrzemiana.pl

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od ponad 3 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm.

  • Magda K.

    Już wydrukowane – do zastosowania za tydzień 🙂