Jadłospis jesienny (2)

Dynie, cukinie, gruszki, brzoskwinie – mamy ich teraz pod dostatkiem. Można z nich przygotować masę pysznych, pożywnych i podkręcających metabolizm dań, które są podstawą mojej propozycji jadłospisu. 

Zobacz także: 

Poniedziałek i  wtorek.  1 faza

Śniadanie: płatki owsiane (1/2 szklanki suchych namoczyć), brzoskwinia
II śniadanie
: gruszka
Obiad: prosta zupa dyniowa, miska brokułów z kurczakiem, jabłko
Podwieczorek: nektarynka
Kolacja: makaron z sosem dyniowym i fasolką, ogórki kiszone

Środa i czwartek. 2 faza

Śniadanie: omlet z białek z łososiem
II śniadanie: tuńczyk z wody 90 g, ogórki kiszone
Obiad: pieczeń rzymska  z warzywami, seler naciowy
Podwieczorek: tuńczyk z wody 90 g, papryka czerwona
Kolacja: zupa z pulpecikami z indyka i jarmużu

Piątek, sobota i niedziela. 3 faza

Śniadanie: rozgrzewająca owsianka ze śliwkami i imbirem
II śniadanie: kulki orzechowo-czekoladowe, seler naciowy
Obiad: leczo z kurczakiem (+ dodaj 3 łyżki oliwy na porcję), brzoskwinia
Podwieczorek: frytki z pieczonej dyni
Kolacja: zupa krem z cukinii + 1/4 szkl. pestek dyni do posypania 1 porcji, kromka chleba czysto żytniego

Pamiętaj – podaję minimalne ilości warzyw, można je jeść bez ograniczeń.

Zobacz także:

> Drukuj stronę w przyjaznym formacie <

Zapraszam do zapisania się do newslettera,  w którym przesyłam ciekawe materiały niepublikowane na blogu.

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie.

Zapraszam także do mojego blogowego sklepiku m.in. z jadłospisami w wersji full wypas i e-kursem „Dieta dla początkujących”.





Posted in:
About the Author

Ewa - SzybkaPrzemiana.pl

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od ponad 3 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm.

  • Paulina

    W poniedziałek chcę ruszyć z tym jadłospisem. To będzie moje drugie podejście do tej diety (pierwsze było 2 lata temu w lutym). Mam pytanie do obiadu w 1 fazie. Jest do wyboru zupa dyniowa lub miska brokułów czy należy zjeść jedno i drugie danie? Mimo, że to moje drugie podejście do diety to czuję się jak nowicjuszka – muszę na nowo wszystkiego się nauczyć i sobie poprzypominać 😉

    • To nie są dania do wyboru, jemy jedno i drugie 🙂 Tę zupę można dodać do każdego posiłku w fazie 1. i 3. Trzymam kciuki za rezultaty!

      • Paulina

        Raaany, obiad z dwóch dań… normalnie jem tylko jedno.. spróbuję jakoś wcisnąć 😀 ogólnie nie mam dużo do zrzucenia (niektórzy twierdzą że w ogóle nie powinnam gubić już kg) ale pamiętam jak super się czułam na tej diecie – dlatego do niej wracam 🙂 przeraża mnie tylko brak czasu na stanie przy garach tyle czasu jak przy pierwszym podejściu…

        • Jeśli okaże się, że to za dużo, można zjeść mało zupy lub zastąpić ją porcją surowych warzyw. Mam też na stronie jadłospis „szybki” i inne tego typu.

          • Paulina

            Czyli ta miska brokułów jest jakby „ważniejsza” niż zupa… zaraz zagłębie się w pozostałe jadłospisy. Dziękuję! 🙂

          • Zupa to tylko porcja warzyw, do pełnego posiłku potrzebujemy jeszcze ziaren (ryż) i białka (kurczak).

          • Paulina

            Rozumiem. Bardzo dziękuję za pomoc! 🙂