Jadłospis jesienny (2)

Dynie, cukinie, gruszki, brzoskwinie – mamy ich teraz pod dostatkiem. Można z nich przygotować masę pysznych, pożywnych i podkręcających metabolizm dań, które są podstawą mojej propozycji jadłospisu. 

Zobacz także: 

Poniedziałek i  wtorek.  1 faza

Śniadanie: płatki owsiane (1/2 szklanki suchych namoczyć), brzoskwinia
II śniadanie
: gruszka
Obiad: prosta zupa dyniowa, miska brokułów z kurczakiem, jabłko
Podwieczorek: nektarynka
Kolacja: makaron z sosem dyniowym i fasolką, ogórki kiszone

Środa i czwartek. 2 faza

Śniadanie: omlet z białek z łososiem
II śniadanie: tuńczyk z wody 90 g, ogórki kiszone
Obiad: pieczeń rzymska  z warzywami, seler naciowy
Podwieczorek: tuńczyk z wody 90 g, papryka czerwona
Kolacja: zupa z pulpecikami z indyka i jarmużu

Piątek, sobota i niedziela. 3 faza

Śniadanie: rozgrzewająca owsianka ze śliwkami i imbirem
II śniadanie: kulki orzechowo-czekoladowe, seler naciowy
Obiad: leczo z kurczakiem (+ dodaj 3 łyżki oliwy na porcję), brzoskwinia
Podwieczorek: frytki z pieczonej dyni
Kolacja: zupa krem z cukinii + 1/4 szkl. pestek dyni do posypania 1 porcji, kromka chleba czysto żytniego

Pamiętaj – podaję minimalne ilości warzyw, można je jeść bez ograniczeń.

Zobacz także:

> Drukuj stronę w przyjaznym formacie <

Zapraszam do zapisania się do newslettera,  w którym przesyłam ciekawe materiały niepublikowane na blogu.

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie.

Zapraszam także do mojego blogowego sklepiku m.in. z jadłospisami w wersji full wypas i e-kursem „Dieta dla początkujących”.





Posted in:
About the Author

Ewa - SzybkaPrzemiana.pl

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od ponad 3 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm.