Zasady diety

Jadłospis na czas kwarantanny + ćwiczenia z YouTube

Siedzimy w domach – i dobrze! Obecnie to jedyna słuszna decyzja. Mamy trochę więcej czasu na gotowanie, ale nie chcemy też całego dnia spędzać w kuchni. Mniej się ruszamy! Aby nie skończyć z kilkoma zbędnymi kilogramami, proponuję jadłospis Diety Przyspieszającej Metabolizm, który: 

  1. jest prosty w stosowaniu,
  2. zawiera dania smacznie i niesmakujące „dietetycznie”, 
  3. pomoże nie tylko rozruszać metabolizm, ale też wzmocnić odporność, gdyż tak właśnie działa Dieta Przyspieszająca Metabolizm. 

Poniedziałek i  wtorek.  1 faza

Śniadanie: kasza jaglana z jabłkiem
II śniadanie: pomarańcza
Obiad: makaron z sosem tuńczykowym, kiszone ogórki, jabłko
Podwieczorek: gruszka
Kolacja: szybka zupa fasolowa, kromka chleba żytniego (100% żyta), duża marchewka

Ćwiczenia: 30-40 minut kardio, moja propozycja – ciche kardio, 32 min:

Środa i czwartek. 2 faza

Śniadanie: ciasto czekoladowe z kubeczka (potroić składniki z przepisu), papryka czerwona
II śniadanie: 90 g wędzonej makreli, ogórek
Obiad: schab w papryce i majeranku, 2 szklanki ugotowanej fasolki szparagowej
Podwieczorek: 90 g wędzonej makreli, ogórek kiszony
Kolacja: zupa z pulpecikami z indyka i jarmużu

Ćwiczenia: 20-30 minut treningu siłowego, moja propozycja – 23 minuty treningu domowego bez sprzętu:

Piątek, sobota i niedziela. 3 faza

Śniadanie: szakszuka, kromka chleba żytniego (100% żyta), grejpfrut
II śniadanie: ciasteczka migdałowe, papryka
Obiad: kotleciki z kurczaka z batatem, ogórek, kalafior gotowany, szklanka borówki amerykańskiej (lub malin, wiśni, jagód – mogą być z mrożonki)
Podwieczorek: sałata z jajkiem
Kolacja: sałatka z buraka, rukoli i orzechów, kromka chleba żytniego (100% żyta) z plastrem schabu w papryce i majeranku (upieczonego na 2. fazę)

Ćwiczenia: ćwiczenia rozciągające, relaksujące, joga itp., moja propozycja – joga dla początkujących, 40 min. (świetna instruktorka!):

Do popijania w każdej fazie:

Pobudzająca herbata z kurkumą (zamiast kawy)

Herbata z imbirem i cytryną

Pamiętaj – podaję minimalne ilości warzyw, można je jeść bez ograniczeń.

Nowości w blogowym sklepie:

 

 




Print Friendly, PDF & Email

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od 6 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm i innych zdrowych diet.

2 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *