Jadłospis na czerwiec

Truskawki, rabarbar, szparagi – nacieszmy się nimi zanim znikną na kolejny rok. Nadeszła właśnie bardzo przyjemna pora roku, obfitująca w wiele sezonowych przysmaków i grzechem byłoby nie wykorzystać ich w zdrowej diecie, aby trochę podkręcić metabolizm 🙂

FAZA 1. – poniedziałek i wtorek

Śniadanie: Owsianka z kremem czekoladowym i owocami
II śniadanie: szklanka truskawek lub borówki amerykańskiej
Obiad: Miska brokułów z kurczakiem, kilka ogórków małosolnych, szklanka pokrojonych moreli
Podwieczorek: szklanka truskawek lub borówki amerykańskiej
Kolacja: Sałatka ze szklanki ugotowanego pęczaku, puszki tuńczyka  w sosie własnym, pomidorów malinowych, ogórka małosolnego, rzodkiewek, szczypiorku, koperku i sosu z octu balsamicznego lub sosu tamari.

FAZA 2. – środa i czwartek

Śniadanie: 100-180 g wędzonego łososia, kilka ogórków małosolnych lub omlet czekoladowy z rabarbarem i ogórek świeży
II śniadanie: 60 g ugotowanej lub upieczonej piersi kurczaka, ogórki małosolne
Obiad: Hiciorskie kotlety, pęczek ugotowanych szparagów, kompot z rabarbaru
Podwieczorek: 60 g ugotowanej lub upieczonej piersi kurczaka, rzodkiewki
Kolacja: 180 g dorsza pieczonego w folii, młoda kapusta

FAZA 3. – piątek, sobota, niedziela

Śniadanie: Owsianka z jagodami, tahini i kokosem, pomidor
II śniadanie: 2 łyżki humusu, kilka marchewek
Obiad: Placki z cukinii z sosem tahini, surówka z pomidorów, szklanka borówki amerykańskiej lub brzoskwinia
Podwieczorek: 1/4 szklanki pestek słonecznika, papryka czerwona
Kolacja: jajko sadzone, 1/2 szklanki ugotowanego pęczaku, rzodkiewki, podsmażone na oleju plastry gotowanego kalafiora, posypane 1/4 szklanki pestek dyni

Zobacz także:

>Drukuj stronę w przyjaznym formacie<

Zapraszam do zapisania się do newslettera,  w którym przesyłam ciekawe materiały niepublikowane na blogu.

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie.

Zapraszam także do mojego blogowego sklepiku m.in. z jadłospisami w wersji full wypas i e-kursem „Dieta dla początkujących”.



Posted in:
About the Author

Ewa - SzybkaPrzemiana.pl

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od ponad 3 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm.