Jadłospis na sierpień (1)

Sierpień to pełnia lata, czas obfitości i świetny moment na dietę przyspieszającą metabolizm – w sierpniowym jadłospisie są same smakołyki.

jadlospis-sierpien-dieta-metabolizm

 

Poniedziałek i  wtorek.  1 faza

Śniadanie: chleb orkiszowy, plaster upieczonej piersi kurczaka 120 g, pomidory, ogórek, szklanka drobno pokrojonych moreli
II śniadanie: szklanka czarnej porzeczki
Obiad: leczo z kurczakiem, szklanka ugotowanego ryżu brązowego, ogórki małosolne, szklanka malin
Podwieczorek:  duża gruszka
Kolacja: zupa dyniowa z curry, kromka chleba orkiszowego, pół szklanki ugotowanej soczewicy, fasolka szparagowa żółta

Środa i czwartek. 2 faza

Śniadanie: ciasto czekoladowe z kubeczka  (pomnóż przez 3 składniki podane w przepisie, czyli 3 białka itd.), ogórek
II śniadanie: 90 g łososia wędzonego, ogórek
Obiad: pieczeń rzymska, gotowane brokuły, rzodkiewki, opcjonalnie makaron konjac
Podwieczorek: 90 g tuńczyka w wodzie z puszki, czerwona papryka
Kolacja: sałatka z pieczeni rzymskiej, sałaty, fasolki szparagowej zielonej, ogórka, selera naciowego i sosu tamari

Piątek, sobota i niedziela. 3 faza

Śniadanie: czekoladowy puddnig chia z malinami lub borówką amerykańską, pół szklanki ugotowanej kaszy owsianej, seler naciowy lub zielona szakszuka, pół szklanki ugotowanego pęczaku, szklanka wiśni
II śniadanie: Chlebek z warzywami, ogórek
Obiad: kurczak kokosowy z pieczonymi warzywami, sałata z ogórkiem, pomidorem i sosem winegret z 2 łyżek oliwy z oliwek, szklanka drobno pokrojonych śliwek lub śliwki w czekoladzie
Podwieczorek: Chłodnik z ogórka i awokado
Kolacja: Placki z cukinii z sosem tahini, pomidor

Pamiętaj – podaję minimalne ilości warzyw, można je jeść bez ograniczeń.

Zobacz także:

 

Ewa

Zapraszam do zapisania się do newslettera  w którym przesyłam materiały niepublikowane na blogu oraz do zamkniętej grupy na Facebooku Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie.




Posted in:
About the Author

Ewa - SzybkaPrzemiana.pl

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od ponad 3 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm.

  • monolityczna@gmail.com

    Po kliknięciu na „chleb orkiszowy( (śniadanie faza I) przenosi nas na stronę z chlebkiem warzywnym 😉

  • Irmina

    fajny jadłospis;)

  • Ola Zettt

    Czym mozna zamienic chleb orkiszowy?

  • Gabriela Czapka

    Zawsze myslalam ze sniadanie faza I to ziarna i owoce. skąd ten kurczak?

    • Opcjonalnie do śniadania 1. fazy można dołożyć białko. Zwłaszcza gdy nie najadamy się samymi węglowodanami lub gdy sporo ćwiczymy.