Jadłospis „Pełnia lata”

Mamy obecnie tak duży wybór sezonowych warzyw i owoców, że grzechem byłoby nie wykorzystać ich w diecie przyspieszającej metabolizm. Zresztą właśnie o to w tej diecie chodzi – o jedzenie przede wszystkim naturalnych, nieprzetworzonych  składników, takich jak m.in. warzywa i owoce, bo to właśnie zawarte w nich składniki nakręcają naszą przemianę materii. 

Watermelon - the delights of watermelon

Poniedziałek i  wtorek.  1 faza

Śniadanie: szklanka ugotowanej kaszy jaglanej, gruszka, 2 pomidory malinowe
II śniadanie: kawałek arbuza (miąższ o objętości szklanki)
Obiad: sałatka z sałaty, pieczonej piersi kurczaka (180 gram), szklanki ugotowanego pęczaku, ogórka, marchwi z dodatkiem malinowego sosu winegret
Podwieczorek: brzoskwinia lub szklanka moreli
Kolacja: makaron z sosem bolognese (można użyć świeżych pomidrów zamiast pomidorów z puszki), 2 ogórki

Środa i czwartek. 2 faza

Śniadanie: łosoś na warzywnej kołderce
II śniadanie: 60 gram pieczonej piersi kurczaka lub indyka, ogórki małosolne bez ograniczeń
Obiad: szaszłyki z marynowanego kurczaka, szklanka młodej kapusty kiszonej
Podwieczorek: 60 gram pieczonej piersi kurczaka lub indyka, seler naciowy bez ograniczeń
Kolacja: papryka nadziewana tuńczykiem, ogórek bez ograniczeń

Piątek, sobota i niedziela. 3 faza

Śniadanie: czekoladowy pudding chia, szklanka jagód, malin lub wiśni, kromka chleba esseńskiego lub pół szklanki ugotowanych płatków owsianych, 2 pomidory
II śniadanie: pasta z pieczonego kalafiora
Obiad: kurczak smażony po azjatycku, brzoskwinia
Podwieczorek: 1/4 szklani pestek słonecznika, pomidory bez ograniczeń
Kolacja: pomidor z jajkiem a la caprese, pół szklanki ugotowanego pęczaku, sałata lub szpinak z ogórkiem, selerem naciowym,  papryką z sosem winegret na bazie oliwy z oliwek

W każdej fazie bez ograniczeń polecam następujące zimne napoje:

> Drukuj stronę w przyjaznym formacie

Zapraszam do zapisania się do newslettera,  w którym przesyłam ciekawe materiały niepublikowane na blogu.

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie.

Zapraszam także do mojego blogowego sklepiku m.in. z jadłospisami w wersji full wypas i e-kursem „Dieta dla początkujących”.




Posted in:
About the Author

Ewa - SzybkaPrzemiana.pl

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od ponad 3 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm.