Jadłospis na sierpień (2)

W sierpniu wizyta na straganie warzywnym to prawdziwa przyjemność – ogromny wybór apetycznych warzyw i owoców sezonowych. Korzystajmy!

Zobacz także: 

Poniedziałek i  wtorek.  1 faza

Śniadanie: czekoladowa gryczanka z owocami (z malinami) lub budyń jaglany czekoladowy z malinami
II śniadanie: szklanka pokrojonych moreli
Obiad: kurczak z ryżem po kolumbijsku, ogórki małosolne
Podwieczorek: szklanka borówki amerykańskiej
Kolacja: sałatka ze szklanki ugotowanego makaronu orkiszowego, pół szklanki ugotowanej soczewicy, pomidorów, ogórków, rzodkiewek + przyprawy do smaku

Środa i czwartek. 2 faza

Śniadanie: omlet z białek z łososiem
II śniadanie: 60 g wędzonego łososia, czerwona papryka 
Obiad: schab w papryce i majeranku, chrupiąca surówka
Podwieczorek: 60 tuńczyka z puszki w wodzie, ugotowany brokuł
Kolacja: 180 g makreli wędzonej, kilka ogórków

Piątek, sobota i niedziela. 3 faza

Śniadanie: kokosowa owsianka ze śliwkami lub deser czekoladowy z owocami
II śniadanie: sałata z jajkiem
Obiad: kotleciki z kurczaka z batatem, żółta fasolka szparagowa, duża brzoskwinia lub szklanka borówki amerykańskiej
Podwieczorek: 1/4 szklanki pestek słonecznika, pomidor
Kolacja: zupa z fasolką szparagową i koperkiem

>Drukuj stronę w przyjaznym formacie<

Zobacz także:

Zapraszam do zapisania się do newslettera,  w którym przesyłam ciekawe materiały niepublikowane na blogu.

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie.

Zapraszam także do mojego blogowego sklepiku m.in. z jadłospisami w wersji full wypas i e-kursem „Dieta dla początkujących”.




Posted in:
About the Author

Ewa - SzybkaPrzemiana.pl

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od ponad 3 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm.