Jadłospis smakowity 2

Dieta Przyspieszająca Metabolizm ma to do siebie, że można w jej trakcie jeść wiele pysznych dań. Jedzenie ma smakować – to jedno z założeń diety. Ten jadłospis został tak skomponowany, żeby nie było czuć, że jest się na diecie. 

Zobacz także:

Faza 1 (poniedziałek , wtorek)

śniadanie: jabłecznik orkiszowy

przekąska: papaja lub inny owoc 1. fazy

obiad: strogonow drobiowy z papryką, szklanka ugotowanego ryżu brązowego, ogórki, jabłko pieczone z cynamonem lub inny owoc 1. fazy

przekąska: szklanka ananasa lub inny owoc 1. fazy

kolacja: zupa hamburgerowa

Faza 2 (środa, czwartek)

śniadanie: łódeczki z łososiem

przekąska: żelki cytrynowo-imbirowe, ogórek

obiad: kotleciki z indyka z szałwią i oregano, sos z pieczonej papryki, chrupiąca surówka

przekąskażelki cytrynowo-imbirowe, papryka czerwona

kolacja: cytrynowy dorsz z papryką,

Faza 3 ( piątek, sobota, niedziela)

śniadanie: smalec z fasoli, kromka chleba żytniego, ogórki kiszone, szklanka borówki amerykańskiej lub inny owoc 3. fazy

przekąska: chałwa słonecznikowa, marchewka

obiad: indyjska potrawka z warzywami, sałata rzymska, grejpfrut lub inny owoc 3. fazy

przekąska: lody czekoladowe z batata, papryka czerwona

kolacja: łosoś z blachy z batatami i papryką, pół szklanki ugotowanej komosy, świeże ogórki

>Drukuj jadłospis w przyjaznym formacie<

Zapraszam do zapisania się do newslettera,  w którym przesyłam ciekawe materiały niepublikowane na blogu.

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie.

Zapraszam także do mojego blogowego sklepiku m.in. z jadłospisami w wersji full wypas i e-kursem „Dieta dla początkujących”.




Posted in:
About the Author

Ewa - SzybkaPrzemiana.pl

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od ponad 4 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm i innych zdrowych diet.