Jadłospis smakowity

Do dzisiejszego jadłospisu wybrałam najbardziej atrakcyjne przepisy diety. Osoba, która pokusi się o przygotowanie tych wszystkich dań, z pewnością nie poczuje, że jest na diecie.  

Faza 1 (poniedziałek , wtorek)

śniadanie: placki gryczane z owocami lub budyń jaglany z pomarańczą

przekąska: mango lub ulubiony owoc dozwolony w 1. fazie

obiad: makaron z chili, 3 ogórki kiszone, papryka czerwona (warzyw może być więcej), gruszka lub ulubiony owoc dozwolony w 1. fazie

przekąska: szklanka truskawek lub ulubiony owoc dozwolony w 1. fazie

kolacja: jabalaya, surówka z miksu sałat, ogórka, pomidora, octu balsamicznego i przypraw

Faza 2 (środa, czwartek)

śniadanie: sałatka z tuńczykiem lub beza z rabarbarem (do bezy trzeba zjeść warzywa np. seler naciowy, ogórek, sałatę)

przekąska: ciasto czekoladowe z kubeczka, ogórek

obiad: wołowina po tajsku z bazylią (makaron konjac można pominąć), szklanka ugotowanej fasolki szparagowej lub brokułów

przekąska: łosoś na rukoli

kolacja: sałatka azjatycka z kurczakiem

Faza 3 ( piątek, sobota, niedziela)

śniadanie: owsianka z jagodami, tahini i kokosem lub czekoladowy pudding z chia lub szakszuka, pomidor lub marchewka

przekąska: ciasto kokosowe z batatami, 3 gałązki selera naciowego

obiad: curry kokosowe z kurczakiem lub kurczak balsamico z pieczonymi patatami, miks sałat z ogórkiem, rzodkiewką i sosem z 3 łyżek oliwy i przypraw, grejpfrut pieczony

przekąska: humus, papryka czerwona

kolacja: sałatka z komosą i awokado + jajko (sadzone bądź na twardo) lub sałatka jarzynowa

Zobacz także:

> Drukuj jadłospis w przyjaznym formacie

Zapraszam do zapisania się do newslettera,  w którym przesyłam ciekawe materiały niepublikowane na blogu.

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie.

Zapraszam także do mojego blogowego sklepiku m.in. z jadłospisami w wersji full wypas i e-kursem „Dieta dla początkujących”.




Posted in:
About the Author

Ewa - SzybkaPrzemiana.pl

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od ponad 3 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm.