Jadłospis „Wczesna jesień”

Jestem wielką fanką jadłospisów sezonowych, bo skoro mamy teraz dostęp do świeżych i niedrogich brzoskwiń, śliwek czy cukinii, to grzechem byłoby z tego nie korzystać. Zachęcam do wypróbowania choćby kilku przepisów.

Zobacz także:

Poniedziałek i wtorek – 1. faza

Śniadanie: szklanka ugotowanego ryżu brązowego, jabłko uduszone z cynamonem i szczyptą ksylitolu
II śniadanie: gruszka
ObiadChili z indykiem i dynią, szklanka ugotowanego ryżu brązowego, ogórki kiszone, jabłko
Podwieczorek: brzoskwinia
Kolacjazupa cukiniowa z pomidorami, szklanka ugotowanego makaronu orkiszowego z 1/2 szklanki soczewicy, pomidorem i ogórkiem (przyprawić do smaku)

Środa i czwartek – 2. faza

Śniadanie: 3 ugotowane białka jaj, 2 szklanki ugotowanych brokułów
II śniadanie: 90 g łososia wędzonego, ogórki
Obiad: cytrynowy dorsz z papryką, 2 szklanki ugotowanej fasolki szparagowej zielonej
Podwieczorek: 90 g makreli wędzonej, papryka czerwona
Kolacja: kurczak pieczony w folii, 2 szklanki ugotowanej fasolki szparagowej żółtej

Piątek, sobota i niedziela – 3. faza

Śniadanie: zielona szakszuka, kromka chleba żytniego, szklanka pokrojonych śliwek
II śniadanie: 1/4 szklanki pestek dyni, papryka czerwona
Obiad: kurczak z cukinią i papryką, sałata z pomidorem i sosem winegret z 2 łyżek oliwy i przypraw, brzoskwinia
Podwieczorek: pasta z pieczonego kalafiora, seler naciowy
Kolacjasałatka z rukoli, buraka i orzechów, kromka chleba żytniego

Zobacz także:

>Drukuj stronę w przyjaznym formacie<

Zapraszam do zapisania się do newslettera,  w którym przesyłam ciekawe materiały niepublikowane na blogu.

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie.

Zapraszam także do mojego blogowego sklepiku m.in. z jadłospisami w wersji full wypas i e-kursem „Dieta dla początkujących”.



Posted in:
About the Author

Ewa - SzybkaPrzemiana.pl

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od ponad 4 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm i innych zdrowych diet.