Jadłospis z truskawkami, rabarbarem i szparagami

Kiedy jakiś ulubiony produkt jest dostępny tylko sezonowo, chciałoby się go jeść i jeść… Po co się ograniczać, skoro sezon na te pyszności trwa krótko? Przedstawiam jadłospis diety przyspieszającej metabolizm maksymalnie wykorzystujący truskawki, rabarbar i szparagi. Truskawki są dozwolone w fazie 1., a szparagi i rabarbar w fazie 2. i 3. 

Zobacz także: 

Poniedziałek i  wtorek.  1 faza

Śniadanie: owsianka z kremem czekoladowym i truskawkami lub koktajl truskawkowo-owsiany
II śniadanie: szklanka truskawek
Obiad: kotleciki z indyka z szałwią i oregano, szklanka ugotowanej kaszy gryczanej, młoda kapusta, jabłko
Podwieczorek: szklanka truskawek
Kolacja: sałatka ze 180 tuńczyka w sosie własnym, ogórków kiszonych/małosolnych i pomidorów, kromka chleba żytniego (ze 100% żyta) 30 g

Środa i czwartek. 2 faza

Śniadanie: omlet czekoladowy z rabarbarem lub beza z rabarbarem 
II śniadanie: łosoś wędzony ze szparagami lub ogórkiem
Obiad: wołowina po tajsku z bazylią (wersja ze szparagami)
Podwieczorek: łosoś wędzony ze szparagami lub ogórkiem
Kolacja: sałatka nicejska

Do picia: kompot rabarbarowy (bez ograniczeń ilościowych)
Na deser: rabarbarowa granita (bez ograniczeń ilościowych)

Piątek, sobota i niedziela. 3 faza

Śniadanie: omlet z owocami 
II śniadanie: kokosanki, rzodkiewki
Obiad: 180 g łososia z grilla, sałata z sosem winegret z 2 łyżek oliwy z oliwek, szparagi z wody, szklanka borówki amerykańskiej
Podwieczorek: kokosanki, marchewki
Kolacja: sałatka ze szparagami i komosą

Do picia: kompot rabarbarowy (bez ograniczeń ilościowych)
Na deser: rabarbarowa granita (bez ograniczeń ilościowych)

Pamiętaj – podaję minimalne ilości warzyw, można je jeść bez ograniczeń.

> Drukuj stronę w przyjaznym formacie <

Zapraszam do zapisania się do newslettera,  w którym przesyłam ciekawe materiały niepublikowane na blogu.

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie.

Zapraszam także do mojego blogowego sklepiku m.in. z jadłospisami w wersji full wypas i e-kursem „Dieta dla początkujących”.





Posted in:
About the Author

Ewa - SzybkaPrzemiana.pl

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od ponad 4 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm i innych zdrowych diet.