Kasza owsiana z jabłkiem

Kasza owsiana to jedno z moich największych odkryć na diecie przyspieszającej metabolizm. Takie śniadanie można z przyjemnością jeść codziennie, bez względu na pozostawanie na diecie bądź nie.

Danie diety przyspieszającej metabolizm. Na śniadanie.
2 porcje dla osoby planującej schudnąć 10 kg i mniej. Jeśli chcesz schudnąć więcej niż 10 kg – dodaj pół porcji.

Składniki:

  • szklanka kaszy owsianej,
  • 3 szklanki wody,
  • 2 średnie jabłka,
  • szczytpa soli,
  • cynamon do smaku,
  • ewentualnie stewia lub ksylitol do smaku.

1wrzesnia11. Zagotować 3 szklanki wody ze szczyptą soli.
2. Do gotującej się wody wsypać kaszę i gotować prawie do miękkości (ok. 20 minut).
3. Około 10 minut przed końcem gotowania dodać jabłka obrane i pokrojone w kostkę oraz cynamon lub ewentualnie stewię/ksylitol do smaku.
4. Gotować do miękkości jabłka.
Wariant: w fazie 3 zamiast jabłka można dodać brzoskiwnię (jabłka nie są dozwolone w fazie 3) oraz 1/4 szklanki orzechów.

Autorka przepisu: Renata35

Mój komentarz:
Kasza owsiana to jedno z moich największych odkryć na diecie przyspieszającej metabolizm. Takie śniadanie można z przyjemnością jeść codziennie, bez względu  na pozostawanie na diecie bądź nie. Danie to świetnie nadaje się do zamrażania. Przepis podesłany przez czytelniczkę bloga – dziękuję!

Zapraszam do zapisania się do newslettera,  w którym przesyłam ciekawe materiały niepublikowane na blogu.

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie.

Zapraszam także do mojego blogowego sklepiku m.in. z jadłospisami w wersji full wypas i e-kursem „Dieta dla początkujących”.

Posted in:
About the Author

Ewa - SzybkaPrzemiana.pl

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od ponad 3 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm.