Przepisy

Kokosowa owsianka ze śliwkami

Takie śniadanie chciałoby się jeść codziennie. Bardzo proste danie składające się tylko z 3 składników – mleczka kokosowego, płatków i owoców, a smak wprost bajeczny.

 

Danie diety przyspieszającej metabolizm. Faza 3. Na śniadanie. Składniki na jedną porcję.

Składniki na 1 porcję:

  • 1/4 szklanki płatków owsianych,
  • 100 ml mleczka kokosowego,
  • 3 śliwki (mniej więcej szklanka pokrojonych), może być też szklanka wiśni, malin, jeżyn, jagód, borówki amerykańskiej (mrożonki są OK).
  1. Płatki zalej mleczkiem kokosowym i odstaw do namoczenia na noc lub na ok. 20 minut. (Kiedy napęcznieją, zwiększą objętość dwukrotnie).
  2. Śliwki pokrój na kawałki i ułóż na płatkach. Można danie oprószyć cynamonem, a w przypadku kwaśnych owoców (np. gdy używamy wiśni) dosłodzić ksylitolem.
  3. Podawać na zimno lub ciepło.

Mój komentarz:
Nie było jeszcze na blogu przepisu, w którym płatki zalewa się mleczkiem kokosowym, więc czas to nadrobić. Któregoś razu tak zrobiłam i nie mogłam się nadziwić, jakie to jest smaczne, po prostu eksplozja smaku. Szczerze polecam – proste i pyszne. A te piękne śliwki kupiłam w Biedronce – czerwono-fioletowe, okrągłe, z RPA.




Print Friendly, PDF & Email

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od 6 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm i innych zdrowych diet.

12 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *