Lodowy koktajl owocowy

Owoce w formie lodowego koktajlu świetnie sprawdzą się w dni jak dziś, kiedy mamy ochotę na coś zimnego czy wręcz lodowatego.

lodowy-dieta-metabolizm

Danie diety przyspieszającej metabolizm, dozwolone w fazie 1. i 3. w zależności od użytych owoców. Na przekąskę lub dodatek owocowy do śniadania bądź obiadu. Składniki na jedną porcję.

Składniki:

  • szklanka owoców – u mnie truskawki, maliny i borówka amerykańska,
  • 1-2 łyżeczki ksylitolu,
  • pół szklanki wody gazowanej,
  • pół szklanki kostek lodu.

Wszystkie składniki zmiksować. Jeśli masz zbyt słaby sprzęt na miksowanie kostek lodu, możesz je dodać na koniec w całości.

Mój komentarz:
Owoce w formie lodowego koktajlu świetnie sprawdzą się w dni jak dziś, kiedy mamy ochotę na coś zimnego czy wręcz lodowatego. Można użyć każdych owoców jagodowych, ale np. brzoskwinia czy arbuz również będą idealne. Można z takiego koktajlu uczynić danie śniadaniowe dodając w 1. fazie pół szklanki surowych płatków owsianych lub w 3. fazie 1/4 szklanki płatków (surowych daje się o połowę mniej niż gotowanych).

Zapraszam do zapisania się do newslettera,  w którym przesyłam ciekawe materiały niepublikowane na blogu.

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie.

Zapraszam także do mojego blogowego sklepiku m.in. z jadłospisami w wersji full wypas i e-kursem „Dieta dla początkujących”.





Posted in:
About the Author

Ewa - SzybkaPrzemiana.pl

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od ponad 4 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm i innych zdrowych diet.