Łosoś na warzywnej kołderce

Danie fazy 2. Na przekąskę.
1 porcja dla osoby planującej schudnąć 10 kg i mniej. Jeśli chcesz schudnąć więcej niż 10 kg – dodaj pół porcji.

Składniki:

  • 100 gram łososia wędzonego,
  • kilka garści szpinaku (może być też sałata lub sałata z rukolą),
  • szklanka pokrojonego w kostkę ogórka,
  • kilka pokrojonych w kostkę rzodkiewek,
  • 2 łyżki soku z limonki (lub cytryny),
  • świeżo zmielony pieprz,
  • szczypta papryczki chili w płatkach (niekoniecznie).

jak przyspieszyc metabolizm1. Dno naczynia wyłożyć szpinakiem.
2. Posypać szpinak ogórkiem i rzodkiewką.
3. Na wierzu ułożyć kawałki łososia.
4. Skropić całość sokiem z limonki i oprószyć świeżo zmielonym czarnym pieprzem i chili.

Mój komentarz:
Kolejna przekąska z łososiem, zastanawiam się, czy macie już dosyć. Jednak upodobałam na śniadanie w 2. fazie właśnie wędzonego łososia, bo można się nim najeść (trzema białkami byłoby chyba ciężko..) W tej wersji równie pyszny, co w pozostałych.

Zapraszam do zapisania się do newslettera,  w którym przesyłam ciekawe materiały niepublikowane na blogu.

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie.

Zapraszam także do mojego blogowego sklepiku m.in. z jadłospisami w wersji full wypas i e-kursem „Dieta dla początkujących”.





Posted in:
About the Author

Ewa - SzybkaPrzemiana.pl

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od ponad 3 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm.