Zapraszam do zapisania się do newslettera

Subskrybując newsletter:

  • Zawsze będziesz wiedzieć o wszystkim pierwsza/y.
  • Będziesz mieć dostęp do informacji w ogóle niepublikowanych na blogu (np. do jadłospisów i przepisów przygotowywanych specjalnie dla subskrybentów),
  • Lepiej poznasz dietę przyspieszającą metabolizm.
  • Otrzymasz 3 prezenty: 1) listę wszystkich produktów diety w formacie edytowalnym, aby móc stworzyć własną listę,  2) 10 dodatkowych przepisów do diet mini-burn, 3)  8 przepisów na smoothie – świetnie podkręcające metabolizm i spalające tłuszcz! Do stosowania na diecie i poza nią.
  • Twoje dane są u mnie bezpieczne i w każdej chwili możesz łatwo się wypisać.

Zapisując się, wyrażasz zgodę na prze­twa­rza­nie po­da­nych powyżej w celu otrzy­mywania newslettera.

 

  • Aga

    Mam pytanie- pracuje w systemie zmianowym czyli często dyżury nocne. Wracam z pracy po godz 8.00 i wtedy idę spać po 24 godz na nogach , śpię 3-4 godz i zaczynam dzień od godz np 12.00. Ile wtedy zjeść posiłków , co jeść przez całą noc ? Przy każdej diecie z tym właśnie mam problem, jedyną dietą jaką stosowałam był Dukan bo tam nie ma ograniczeń co do pory i regularności posiłków

  • Familia Katarzyna Adam

    Witam. Czy mogę na pani stronie znaleźć jakieś przepisy na obniżenie Cholesterolu? Samej ciężko mi ułożyć poprawnie taka menu. Z góry dziękuję za odp.

  • Marzena

    Jeśli chodzi o cholesterol, to mogę z własnego doświadczenia potwierdzić, że stosowanie tej diety znacznie go obniża. Byłam na diecie przyspieszającej metabolizm 1,5 roku temu, nie stosowałam żadnych leków (nie jestem zwolenniczką obciążania wątroby sztucznymi specyfikami), a cholesterol spadł mi z 220 na 163. Lekarz bardzo się ucieszył, kiedy zobaczył moje wyniki.