Omlet kokosowy z jagodami

Danie fazy 3. Na śniadanie.
1 porcja dla osoby planującej schudnąć 10 kg i mniej. Jeśli chcesz schudnąć więcej niż 10 kg – dodaj pół porcji.

Składniki:

  • 1 całe jajko,
  • 3 niezbyt czubate łyżeczki mąki owsianej,
  • łyżka mleczka kokosowego,
  • mała szczypta soli,
  • pól szklanki jagód (mogą być mrożone),
  • łyżka oleju kokosowego
  • lyżeczka ksylitolu lub stewi.

omlet11. Białka oddzielić od żółtka, ubić ze szczyptą soli na sztywną pianę.
2. Żółtko wymieszać z mleczkiem kokosowym.
3. Połączyć białka z żółtkiem i mleczkiem, dodać zmielone płatki owsiane i porządnie wymieszać.
4. Jagody wrzucić do rondelka, dodać ksylitol i troszeczkę wody, zagotować, dokładnie rozmieszać.
5. Rozgrzać olej kokosowy na patelni (najlepsza do naleśników) wyłożyć masę (uformować placek jak na standardowy omlet) i trochę zmniejszyć ogień, by się nie przypaliło.
6. Obrócić i smażyć na drugiej stronie. Może się trochę rozpadać przy przewracaniu na drugą stronę, wiec trzeba to robić szybko, umiejętnie i najlepiej szeroką łopatką.
7. Wyłożyć na talerz i polać sosem jagodowym.

Autorka przepisu: Zielonygroszek

Zapraszam do zapisania się do newslettera,  w którym przesyłam ciekawe materiały niepublikowane na blogu.

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie.

Zapraszam także do mojego blogowego sklepiku m.in. z jadłospisami w wersji full wypas i e-kursem „Dieta dla początkujących”.





Posted in:
About the Author

Ewa - SzybkaPrzemiana.pl

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od ponad 4 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm i innych zdrowych diet.