Owsianka z jagodami i kokosem

Pyszne połączenie płatków owsianych, aromatycznych jagód i mleczka kokosowego.

Danie fazy 3. diety przyspieszającej metabolizm. Na śniadanie.
Jedna porcja dla osoby planującej schudnąć 10 kg i mniej. Jeśli chcesz schudnąć więcej niż 10 kg – dodaj pół porcji.

Składniki:

  • 1/4 szklanki płatków owsianych górskich,
  • szklanka umytych i przebranych jagód (lub borówki amerykańskiej),
  • 2 łyżki mleczka kokosowego (najlepiej bez chemicznych dodatków),
  • 0,5-1 łyżeczki stewii lub ksylitolu.

27czerwca21. Płatki zalej gorącą wodą i odstaw na ok. 10 minut (można dzień wcześniej zalać na noc lub podgrzać w kuchence mikrofalowej). Po napęcznieniu zwiększą objętość do pół szklanki.
2. Następnie wysyp jagody na płatki.
3. Mleczko kokosowe wymieszaj z stewią/ksylitolem i wyłóż na płatki z jagodami.

Mój komentarz:
Bardzo ciekawe śniadanie dla 3. fazy diety. Swojskie jagody i orientalny kokos tworzą udane połączenie. To danie zamierzam wprowadzić do swojego repertuaru śniadaniowego, także w czasie w czasach „po diecie”.

Zapraszam do zapisania się do newslettera,  w którym przesyłam ciekawe materiały niepublikowane na blogu.

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie.

Zapraszam także do mojego blogowego sklepiku m.in. z jadłospisami w wersji full wypas i e-kursem „Dieta dla początkujących”.





Posted in:
About the Author

Ewa - SzybkaPrzemiana.pl

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od ponad 4 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm i innych zdrowych diet.