Płatki owsiane z owocami

Klasyka diety przyspieszającej metablizm, która zawsze się sprawdza – płatki owsiane z jabłkem. Prosto, tanio i pysznie. Śniadanie w 1. fazie. 

Danie fazy 1.

Na śniadanie.
1 porcja dla osoby planującej schudnąć 10 kg i mniej. Jeśli chcesz schudnąć więcej niż 10 kg – dodaj pół porcji.

Składniki:

  • szklanka płatków owsianych górskich
  • szklanka owoców, np. truskawek świeżych lub mrożonych, jabłka startego surowego lub pokrojonego w kostkę i uprażonego z niewielką ilością wody
  • 1 łyżeczka stewii lub ksylitolu
  • cynamon do smaku (opcjonalnie)

1. Płatki zalej gorącą wodą i odstaw na ok. 10 minut (można dzień wcześniej zalać na noc)
2. Wyłóż płatki do miseczki, połóż na nich owoce, posyp stewią oraz cynamonem do smaku.

Mój komentarz:
Proste i pyszne, jem to danie na śniadanie nawet po zakończeniu diety. Grunt to nie podnieść sobie z rana poziomu cukru we krwi np. białym pieczywem, wówczas czujemy napływ sił, energię, a nie ospałość już od samego rana.

Zobacz także: Nie cierpię owsianki, czyli 10 pomysłów na śniadania na diecie

Zapraszam do zapisania się do newslettera,  w którym przesyłam ciekawe materiały niepublikowane na blogu.

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie.

Zapraszam także do mojego blogowego sklepiku m.in. z jadłospisami w wersji full wypas i e-kursem „Dieta dla początkujących”.





Posted in:
About the Author

Ewa - SzybkaPrzemiana.pl

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od ponad 4 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm i innych zdrowych diet.