Polędwiczka wieprzowa w kolorowym pieprzu

Danie fazy 3. Na obiad lub na kolację. 4 porcje dla osoby planującej schudnąć 10 kg i mniej. Jeśli chcesz schudnąć więcej niż 10 kg – dodaj pół porcji.

Składniki:

  • 480-500 gram polędwiczki wieprzowej,
  • 2 łyżeczki kolorowego pieprzu grubo zmielonego lub utłuczonego w moździerzu,
  • 1-2 łyżeczki musztardy,
  • 2 łyżeczki oliwy z oliwek
  • olej do smażenia, np. kokosowy lub z pestek winogron,
  • sól.

poledw11. Rozgrzać piekarnik do 190 stopni.
2. Polędwiczkę umyć, osuszyć, posmarować musztardą, posolić, posmarować oliwą i obtoczyć w pieprzu.
3. Obsmażyć polędwiczkę na patelni po 7 minut z każej strony.
4. Następnie piec w piekarniku 15 minut. Kroić 10 minut po wyjęciu z piekarnika.

Przepis pochodzi z blogu Kwestia smaku z dość dużymi modyfikacjami przystosowującymi go do diety przyspieszającej metabolizm.

Mój komentarz:
Pyszna i soczysta. Kluczowym dodatkiem jest kolorowy pieprz, który „robi” danie. Na zimo można użyć do sałatki. Do tak przyrządzonej polędwiczki pasuje sałatka z patatów.

Zapraszam do zapisania się do newslettera,  w którym przesyłam ciekawe materiały niepublikowane na blogu.

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie.

Zapraszam także do mojego blogowego sklepiku m.in. z jadłospisami w wersji full wypas i e-kursem „Dieta dla początkujących”.





Posted in:
About the Author

Ewa - SzybkaPrzemiana.pl

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od ponad 3 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm.

  • ida

    Bardzo smaczne mięsko 😉 dziękuję za inspirację i polecam innym 😉

  • Evi

    A może polędwiczka 2 x 5 minut?;)