Przepisy

Sałata z jajkiem

Bardzo prosta, smaczna i sycąca przekąska 3. fazy diety. Oprócz sałaty można dodać inne warzywa, np. pomidor, ogórek, natkę, szczypiorek, rzodkiewkę itd.

 

Danie diety przyspieszającej metabolizm. Przekąska dla fazy 3. Składniki na jedną porcję.

Składniki:

  • 1/3-1/2 główki sałaty,
  • jajko ugotowane na twardo,
  • 3  łyżki oliwy z oliwek,
  • łyżeczka musztardy,
  • 1/4 łyżeczki soli,
  • szczypta pieprzu,
  • szczypta czosnku granulowanego,
  1. Sałatę umyć, porwać na mniejsze kawałki, wrzucić do miski.
  2. Jajko pokroić w kostkę i wysypać na sałatę.
  3. Pozostałe składniki dokładnie wymieszać i powstałym sosem polać sałatę z jajkiem. Wymieszać.

Mój komentarz: 
Prościej być już nie mogło, jednak najczęściej zapominamy o najprostszych rozwiązaniach. Oprócz sałaty można dodać inne warzywa, np. pomidor, ogórek, natkę, szczypiorek, rzodkiewkę itd. Przekąska jest sycąca dzięki zawartości jajka (proteiny nie są obowiązkowe w przekąskach fazy 3, ale można je dodać), a rolę zdrowych tłuszczy pełni oliwa.




Print Friendly, PDF & Email

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od 5 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm i innych zdrowych diet.

3 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *