Sałatka z łososia, ogórka i selera

Danie fazy 2. Na przekąskę.
1 porcja dla osoby planującej schudnąć 10 kg i mniej. Jeśli chcesz schudnąć więcej niż 10 kg – dodaj pół porcji.

Składniki:

  • 100 gram łososia wędzonego,
  • pół ogórka (ok. szklanka pokrojonego),
  • 2 łodygi selera naciowego,
  • łyżka soku z cytryny,
  • świeżo zmielony pieprz.

los11. Ogórek pokroić w kostkę lub ćwierćplasterki.
2. Selera pokroić na grubsze plasterki.
2. Warzywa wymieszać z porwanym na kawałki łososiem.
3. Skropić całość sokiem z cytryny i oprószyć świeżo zmielonym czarnym pieprzem.

Mój komentarz:
Mimo, że łosoś na rukoli jest pyszny, potrzebowałam jakiejś odmiany, a łosoś wędzony świetnie komponuje się ze świeżym ogórkiem, i jak się okazuje, z selerem naciowym również. Chrupkie warzywa przyjemnie kontrastują z kremowym w konsystencji łososiem.

Sałatki wychodzi sporo i co ważne, jest superprosta i szybka w przygotowaniu. Danie przekąskowe, choć ja jadam ją na śniadanie.

 

Zapraszam do zapisania się do newslettera,  w którym przesyłam ciekawe materiały niepublikowane na blogu.

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie.

Zapraszam także do mojego blogowego sklepiku m.in. z jadłospisami w wersji full wypas i e-kursem „Dieta dla początkujących”.





Posted in:
About the Author

Ewa - SzybkaPrzemiana.pl

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od ponad 3 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm.