Ściągawki ułatwiające stosowanie diety

Wiem od Was, że tego potrzebujecie – ściągawek ułatwiających stosowanie diety, które można wydrukować i nosić przy sobie czy powiesić na lodówce.

sciagawki-dieta-metabolizm-DPM

Dlatego z myślą o Waszej wygodzie przygotowałam:

1. Zasady diety na jednej stronie – plik PDF do ściągnięcia

Ta ściągawka to jedynie skrót najważniejszych zasad, aby poznać dietę dokładniej, przeczytaj także:

2. Pusty jadłospis tygodniowy – do wpisania swojego własnego planu posiłków – plik PDF do ściągnięcia 

Zobacz także: gotowe jadłospisy




3. Wielkość porcji – każdy dokument składa się z 2 stron, więc najlpiej wydrukować dwustronnie na jednej kartce:

To jeszcze nie koniec, bo w planach mam kolejne ściągawki (lista produktów, listy zakupowe itd), w tym momencie nie zadeklaruję się, kiedy dokładnie będą gotowe – zapraszam do odwiedzania bloga lub do zapisania się na newsletter.

Zapraszam do zapisania się do newslettera,  w którym przesyłam ciekawe materiały niepublikowane na blogu.

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie.

Zapraszam także do mojego blogowego sklepiku m.in. z jadłospisami w wersji full wypas i e-kursem „Dieta dla początkujących”.

Posted in:
About the Author

Ewa - SzybkaPrzemiana.pl

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od ponad 3 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm.

  • MonikaCielepak

    Ale super !!!! Jesteś wielka ! Dziękujemy !

  • Mxx

    dziekuje za swietne sciagawki. Chyba jednak jest maly blad – w kolacji fazy 1 nie powinno byc owocu…

    • Faktycznie, niepotrzebnie ten owoc drugiego dnia się przyplątał, poprawiłam – dzięki wielkie za czujność!

  • Bardzo pożyteczne ściągawki i wszystko w jednym miejscu – dla zapominalskich jak znalazł 😉

  • isiabelka

    Ewa, fajna rzecz, dzięki! Sama o tym myślałam, bo warto mieć swojego gotowca, gdy się robi powtórkę – ja zapisywałam, ale na luźnych karteluszkach, które wiecznie gubiłam, tak więc Twoje tabelki bardzo się przydadzą

  • monolityczna

    Witam, czy ja dobrze rozumiem, że przepisy z książki z działu „lunch” traktujesz Ewo jako obiad, a „obiad” jako kolację?

    • Dokładnie tak 🙂 Proponowanie nam obiadu o 18.00 to po prostu niefrasobliwość tłumacza książki – my jemy o tej porze kolację 😉

      • monolityczna

        Ja przepisy z „lunchu” wykorzystuję jako kolację, a „obiad” jest na obiad.

        Wygodniej mi też dzień zaczynać od przekąski (nie ma to jak koktajl o 7:00 przed pracą). Myślisz, że to popełniam straszne zbrodnie? 😉

  • Iwa

    Witam. Chcialabym zapytac o jedzenie nieograniczonej ilosci warzyw w fazie.1. Czy podczas odczuwania glodu moge je jesc pomiedzy 5 zalecanymi posiłkami ( tzn.kiedy tylko odczuwam glód ), czy tylko podczas spozywania tych 5 posiłkow?