„The Burn” – której mini-diety potrzebujesz?

The_Burn_w_Haylie2-300x2581Pisałam niedawno tym, że wkrótce ukaże się nowa książka Haylie Pomroy przedstawiające trzy szybkie plany dietetyczne pomagające sporo schudnąć w ciągu kilku dni lub ruszyć proces odchudzania, który się zatrzymał. Ostatnio Pomory uchyliła rąbka tajemnicy i zdradziła listę pytań, na podstawie których można zdiagnozować, która mini dieta jest dla nas odpowiednia:

1) 3-dniowa w przypadku stanu zapalnego (I-Burn),

2) 5-dniowa, gdy przyczyną są problemy trawienne (D-Burn),

3) 10-dniowa w sytuacji zaburzeń hormonalnych (H-Burn).

Potrzebujesz 3-dniowej diety I-Burn, gdy:

  • Twoja twarz jest opuchnięta.
  • Czujesz, że Twoje ręce i nogi są ciężkie i obrzmiałe.
  • Twoje skarpetki odciskają ślady na kostkach.
  • Masz problem ze zdjęciem pierścionków czy obrączki pod koniec dnia.
  • Cierpisz na cellulit, obrzęki ciała.
  • Cierpną Ci ręce, nogi.
  • Czujesz odwodnienie, pomimo picia wody.
  • Przybierasz na wadze następnego dnia po wyjątkowo słonym posiłku.

3-dniowy plan I-Burn pomoże uporać się z tymi problemami – za pomocą odpowiednio dobranego jedzenia pozbędziemy się obrzęków i usuniemy toksyny z organizmu. Pomroy obiecuje, że stanie się to w ciągu zaledwie 3 dni 🙂

Potrzebujesz 5-dniowej diety D-Burn, gdy:

  • Twój brzuch jest wzdęty, zwłaszcza po jedzeniu.
  • Gazy dokuczają Ci bardziej niż zazwyczaj.
  • Zdarzają Ci się zaparcia lub biegunki.
  • Masz wrażliwy żołądek.
  • Raz w tygodniu lub częściej dokucza Ci zgaga.
  • Czujesz zmęczenie, ciężko Ci się myśli.
  • Czujesz, że coś Ci przeszkadza w gardle w trakcie kaszlu lub odkrztuszania.

Dzięki odpowiednio dobranym produktom (zawierającym tzw. dobre bakterie), w czasie 5-dniowej diety odczujemy poprawę nie tylko w przewodzie pokarmowym, ale także oddechowym – dzięki zadbaniu o błonę śluzową. Działanie takie mają m.in. ogórek, dynia, nasiona chia, kalafior czy kapusta.

Potrzebujesz 10-dniowej diety H-Burn, gdy:

  • Twoje włosy są suche i łamliwe.
  • Twoje pięty są suche i spękane.
  • Tłuszcz zaczyna odkładać się w nowym miejscach (tam, gdzie go wcześniej nie było).
  • Waga szybko idzie w górę i trudno ją zrzucić.
  • Libido uległo zmniejszeniu.
  • Masz popołudniowe napady senności lub apetytu na słodycze?
  • Masz ogromną ochotę na węglowodany proste, czyli np. na białe pieczywo, ciastka, cukierki?
  • Masz problemy z tarczycą lub problemy takie występują w rodzinie?

Równowaga hormonalna jest niezbędna, jeśli chcemy zrzucać zbędne kilogramy – to właśnie hormony są odpowiedzialne za proces spalania tłuszczu. W czasie 10-dniowego planu H-Burn, za pomocą odpowiednich produktów odżywimy m.in. wątrobę, trzustkę i tarczycę regulując w ten sposób układ hormonalny. W konsekwencji pozbędziemy się tłuszczu.

A Wy – czy odnajdujecie się w którymś z opisów?

Tekst powstał na podstawie materiałów ze strony www H. Pomory. Zdjęcie również zaczerpnięte z jej strony. 

Zobacz także: 

Zapraszam do zapisania się do newslettera,  w którym przesyłam ciekawe materiały niepublikowane na blogu.

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie.

Zapraszam także do mojego blogowego sklepiku m.in. z jadłospisami w wersji full wypas i e-kursem „Dieta dla początkujących”.




Posted in:
About the Author

Ewa - SzybkaPrzemiana.pl

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od ponad 4 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm i innych zdrowych diet.