Truskawkowo-owsiany koktajl

Danie 1. fazy diety przyspieszającej metabolizm. Na śniadanie.
1 porcja dla osoby planującej schudnąć 10 kg i mniej. Jeśli chcesz schudnąć więcej niż 10 kg – dodaj pół porcji.

Składniki:

  • 1/2 szklanki suchych płatków owsianych,
  • szklanka truskawek świeżych lub mrożonych,
  • łyżeczka stewii lub ksylitolu (opcjonalnie).

Collage11. Poprzedniego dnia wieczorem płatki wsypać do szklanki i zalać gorącą wodą – do pełna szklanki. Po nasiąknięciu wyjdzie z tego szklanka płatków.
2. Następnego dnia rano wrzucić truskawki do miksera, zmiksować.
3. Do truskawek dodać płatki owsiane (nie odsączać) oraz ewentualnie stewię lub ksylitol, ponownie zmiksować.

Mój komentarz:
Taki śniadaniowy koktajl można zrobić z niemal wszystkimi owocami jagodowymi dozwolonymi w 1. fazie (np. z jagodami, jeżynami, malinami). Natomiast jeśli zdecydujemy się na owoce mniej wodniste, jak np. mango czy ananas, trzeba będzie prawdopodobnie dolać trochę wody, aby zachować konsystencję koktajlu.

Zapraszam do zapisania się do newslettera,  w którym przesyłam ciekawe materiały niepublikowane na blogu.

Dołącz do zamkniętej grupy na Facebooku Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie.

Zapraszam także do mojego blogowego sklepiku m.in. z jadłospisami w wersji full wypas i e-kursem „Dieta dla początkujących”.





Posted in:
About the Author

Ewa - SzybkaPrzemiana.pl

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od ponad 4 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm i innych zdrowych diet.