• Produkty

    12 mrożonek wielowarzywnych przydatnych na diecie

    Nie bez przyczyny poruszam temat mrożonek akurat teraz. Na finiszu zimy, warzywa leżakujące od wielu miesięcy, niekoniecznie posiadają pełnię swoich witamin i mikroelementów. Co innego mrożonki – produkty zamrożone w pełni sezonu zachowują większość swoich cennych składników. Dlatego nie należy bać się mrożonek – są one pełnowartościowym produktem Co więcej, można dzięki nim zaoszczędzić masę czasu: warzywa są już obrane i pokrojone. Wiadomo, że na diecie świetnie sprawdzają się np. mrożona fasolka szparagowa, brokuły czy kalafior, jednak trochę więcej problemów jest z mieszankami warzyw, ponieważ, jak wiadomo, muszę one pasować do fazy diety. Np. bardzo często jest łączony brokuł z kalafiorem, czego na diecie robić nie można (brokuł: faza 1.…

  • Psyche

    Jak zmotywować się do diety? Porady czytelniczek

    „Kochani, wskażcie proszę środek na zmobilizowanie się do walki. Dwa lata temu poszło mi gładko bez większych problemów. Byłam dwa miesiące na diecie i 7 kg w dół. Niestety od marca 2020 zdalna praca i mniej siły na cokolwiek, a już na gotowanie tym bardziej. Im więcej siedzę w domu, tym bardziej mi się nie chce, choć niby czasu więcej.” – napisała czytelniczka w grupie facebookowej „Szybki metabolizm – wiedza i wsparcie”. Zobacz także: 6 trików pomocnych w zmianie nawyków na zdrowsze 8 cytatów motywacyjnych czytelników 6 cytatów motywacyjnych z Haylie Pomroy Co zrobić, gdy z jednej strony chcemy przejść na dietę, a z drugiej strony tak bardzo nam się nie chce?…