• Przepisy

    Kokosowa owsianka z rabarbarem

    Kto by pomyślał, że kokos i rabarbar tak bardzo do siebie pasują? To produkty z dwóch różnych szerokości geograficznych, jednak tworzą niesamowicie pyszną całość!  Zobacz także: Owsianka „Kokosowa śliwka” Naleśniki owsiano-migdałowe z owocami Danie diety przyspieszającej metabolizm. Faza 3. Składniki na 2 porcje. Na śniadanie.   Składniki na 2 porcje: pół szklanki płatków owsianych górskich, szklanka mleczka kokosowego, 2 łodygi rabarbaru, 2 łyżki ksylitolu, łyżeczka migdałów (w płatkach lub słupkach) lub wiórków koksowych do dekoracji (można pominąć). Rabarbar pokroić na dość grube plastry, włożyć do małego rondelka, dolać 3 łyżki wody i wsypać 2 łyżki ksylitolu. Gotować na małym ogniu, od czasu do czasu mieszając, aż rabarbar lekko się rozpadnie –…

  • Przepisy

    Pesto z liści rzodkiewki – pyszne i proste

    Pesto z polskich produktów i w duchu zero waste, a przy tym bardzo smaczne. Liście rzodkiewki zawierają dużą ilość witaminy C, a także fosfor, żelazo i wapń. Działają przeciwzapalnie i detoksykująco. Jednym słowem: możemy wykorzystać zazwyczaj wyrzucaną część rośliny i odnieść z tego mnóstwo korzyści. Zobacz także: pesto marchewkowe na kanapki, pasta z awokado i pietruszki. Danie diety przyspieszającej metabolizm. Faza 3. Składniki na 3 porcje. Więcej informacji w komentarzu.  Składniki: liście z 1 pęczka rzodkiewek, 3 łyżki pestek słonecznika, 3 łyżki płatków drożdżowych, 5 łyżek oliwy z oliwek (wybierz, jaką lubisz – jej smak wpłynie na całość), ząbek czosnku (opcjonalnie), sól i pieprz do smaku Liście rzodkiewki przebrać, odrzucić…