• Przepisy

    Zupa marchwiowo-kokosowa z curry

    Kremowa, aromatyczna zupa o smaka kokosa, marchwi i curry to kolejne danie, które nie kojarzy się z dietą, a raczej z kulinarną rozpustą.    Danie diety przyspieszającej metabolizm. Faza 3. Składniki na 6-8 porcji (wyjdzie ok. 10 szklanek zupy). Porcja na przekąskę lub jako dodatek do posiłku głównego. Składniki: 2 łyżki oleju kokosowego, 1 cebula, niezbyt drobno posiekana, 600-800 g marchwi pokrojonej w kostkę lub plasterki, 3,5 szklanki wywaru z włoszczyzny lub wody, puszka mleczka kokosowego o dobrym składzie (przykłady tutaj), 1 łyżka świeżo posiekanego imbiru (można pominąć), 1 łyżeczka curry w proszku, 1/2 łyżeczki pokruszonych płatków papryczki chili, 1 łyżeczka soli morskiej, czarny pieprz do smaku (opcjonalnie), opcjonalne do…

  • Przepisy

    Kokosowe curry z kurczakiem

    Danie fazy 3. Na obiad bez komosy lub na kolację z komosą. 4 porcje dla osoby planującej schudnąć 10 kg i mniej. Jeśli chcesz schudnąć więcej niż 10 kg – dodaj pół porcji. Składniki: 480 g piersi kurczaka pokrojonej na 2-3 centymetrowe kawałki puszka mleczka kokosowego (ok. 400 g) bez chemicznych dodatków puszka pomidorów krojonych 300 g szpinaku lub jarmużu, średnia cebula pokrojona w kostkę 2 łyżki koncentratu pomidorowego 1 łyżka oliwy łyżeczka soli morskiej 2 łyżeczki curry w proszku 1. Rozgrzej oliwę na dużej, głębokiej patelni, dodaj cebulę i smaż ok. 7 minut, do zeszklenia. Dodaj curry, smaż jeszcze minutę. 2. Dodaj mleko kokosowe, pomidory i koncentrat, gotuj 5…