rybne curry / dieta przyspieszjąca metabolizm
Przepisy

Curry rybne

Ryba w kremowym, aromatycznym sosie to kolejna propozycja dania smakowitej fazy 3. diety przyspieszającej metabolizm. 

Danie diety przyspieszającej metabolizm. Dla fazy 3. Składniki na 4 porcje.

Składniki:

  • 720 g filetów z halibuta, okonia morskiego lub pstrąga,
  • cebula,
  • 2 ząbki czosnku,
  • papryka czerwona,
  • papryka żółta,
  • puszka pomidorów krojonych,
  • puszka mleczka kokosowego ok. 400 gram, bez chemicznych dodatków,
  • łyżeczka curry w proszku,
  • łyżeczka papryki słodkiej w proszku,
  • sól,
  • 2 łyżki oleju kokosowego lub z pestek winogron.

1. Cebulę drobno posiekać, wrzucić na głęboką patelnię z rozgrzanym olejem.
2. Czosnek również posiekać, dorzucić do cebuli.
3. Dodać curry, wymieszać.
4. W międzyczasie pokroić obie papryki w paseczki, dorzucić do pozostałych składników i smażyć kolejne 5 minut.
5. Następnie dodać pomidory w puszce i mleko kokosowe, a kiedy doprowadzimy je do wrzenia, dodać rybę pokrojoną w dużą kostkę, paprykę i sól do smaku.
6. Zmniejszyć ogień i gotować do miękkości ryby (ok. 10 minut). Podawać posypaną zieleniną.

Mój komentarz:
Po cieszącym się wielkim uznaniem kurczaku w kokosowym curry, proponuję przyrządzoną w podobny (nie identyczny) sposób rybę. Halibut, okoń lub pstrąg (tylko te białe ryby są dozwolone w 3. fazie) w kremowym, aromatycznym sosie to ciekawy pomysł na urozmaicenie skądinąd i tak smakowitej fazy 3. diety przyspieszającej metabolizm.

Nowy jadłospis z Lidla nr 2 w przygotowaniu! Zapisz się na listę oczekujących

W blogowym sklepie:

NOWOŚĆ!

 

Print Friendly, PDF & Email

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od 6 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm i innych zdrowych diet.

10 komentarzy

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *