Przepisy

Sałatka jajeczna z porem

Smaczna, prosta i szybka do zrobienia sałatka idealnie wpasowująca się w klimat świąt, a jednocześnie podkręcająca metabolizm – składa się z samych zdrowych składników!

Danie diety przyspieszającej metabolizm. Faza 3. Na obiad lub kolację. Składniki na 3 porcje. 

Składniki:

  • 3 jaja eko,
  • 1 por (tylko biała część),
  • 3 ogórki kiszone,
  • pół pęczka natki,
  • 3 czubate łyżki domowego majonezu,
  • sól, pieprz do smaku.
  1. Jaja ugotować na twardo. Wystudzone pokroić w kostkę.
  2. Por pokroić na plasterki i na sitku sparzyć gorącą wodą.
  3. Ogórki pokroić w kostkę. Natkę posiekać.
  4. Wszystkie składniki połączyć ze sobą, doprawić do smaku.

Mój komentarz:
Tradycyjny smak kuchni polskiej – chyba większość z nas lubi tego typu sałatki. Można ją zjeść na obiad z dodatkiem jeszcze jakichś warzyw (np. zupy kremu) i owocem lub na kolację z kromką chleba żytniego.

Możemy pokusić też o inne warianty – np. dodać do sałatki koperek, ugotowane pieczarki lub ugotowaną żółtą fasolkę szparagową.

Nowy jadłospis z Lidla nr 2 w przygotowaniu! Zapisz się na listę oczekujących

W blogowym sklepie:

NOWOŚĆ!

 

Print Friendly, PDF & Email

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od 6 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm i innych zdrowych diet.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *