Zasady diety

Jadłospis na lipiec

Upały trwały bardzo długo, przez co wydaje się, że lato mamy już od tak dawna, a to dopiero początek lipca 🙂 Przed nami jeszcze wiele pięknych dni i sezonowych przysmaków, a teraz czas na fasolkę szparagową, bób, kalafior, pomidory, brzoskwinie, jagody… I wszystko to znajdziecie w tym menu Diety Przyspieszającej Metabolizm.

Zobacz także: 

FAZA 1. – poniedziałek i wtorek

Śniadanie: szklanka ugotowanej kaszy gryczanej, duży pomidor*
II śniadanie: szklanka jagód lub borówki amerykańskiej bądź szklanka arbuza**
Obiad: klopsiki drobiowo-warzywne w sosie pomidorowym, szklanka ugotowanego ryżu brązowego, ogórki małosolne bez ograniczeń, 3 morele
Podwieczorek: brzoskwinia lub szklanka arbuza
Kolacja: zupa cukiniowa z pomidorami, szklanka kaszy jaglanej, pół szklanki ugotowanego bobu, młode marchewki do pochrupania.

* to ukłon w kierunku tych z Was, którzy nie lubią śniadań na słodko

** kawałek arbuza o pojemności szklanki

FAZA 2. – środa i czwartek

Śniadanie: prosta sałatka z tuńczykiem
II śniadanie: ugotowane białko jaja, ogórki
Obiad: zupa z pulpecikami z indyka i jarmużu, 2 szklanki ugotowanych brokułów
Podwieczorek: ugotowane białko jaja, papryka
Kolacja: sałatka z łososiem wędzonym na gorąco i fasolką szparagową (szparagi w podlinkowanym przepisie zamieniamy na 0,5 kg fasolki szparagowej zielonej lub żółtej)

FAZA 3. – piątek, sobota, niedziela

Śniadanie: jajko sadzone na oleju na grzance z chleba żytniego, pomidor, ogórek, brzoskwinia
II śniadanie: chałwa słonecznikowa, młode marchewki
Obiad: filet (120 g) z indyka lub kurczaka usmażony na oleju, ugotowany kalafior, sałata lub miks sałat z sosem winegret na bazie oliwy z oliwek, szklanka wiśni, malin lub jagód
Podwieczorek: sałatka: pół szklanki ugotowanego bobu + pomidor + 3 łyżki oliwy z oliwek + sos: sól i pieprz  do smaku, pół łyżeczki musztardy, pół łyżeczki ksylitolu
Kolacja: zupa z fasolką szparagową i koperkiem (jest pyszna!), kromka chleba żytniego lub pół szklanki ugotowanej komosy ryżowej

Przycisk wydruku strony – pod paskiem reklamowym poniżej.

Zobacz także:

Nowy jadłospis z Lidla nr 2 w przygotowaniu! Zapisz się na listę oczekujących

W blogowym sklepie:

NOWOŚĆ!

 

Print Friendly, PDF & Email

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od 6 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm i innych zdrowych diet.

4 komentarze

Skomentuj Viomi Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *