Zasady diety

Jadłospis dla mężczyzny

Czytelniczka napisała: „Mój mąż jest bardzo sceptyczny wobec Diety Przyspieszającej Metabolizm. Jego kulturystyczne nawyki żywieniowe (niestety te na masę), chipsy, drinki i jesienny leń spowodowały, że te minimum 10 kg przydałoby się zgubić. Jednak odstraszają go cieciorki, humusy i nowoczesne jedzenie.” Co zatem zaproponować mężczyźnie, żeby nie grymasił? 😉 Odpowiedź jest prosta: dużo mięsa i same konkrety!

Zobacz także: 

FAZA 1. – poniedziałek i wtorek

Śniadanie: chleb orkiszowy, 180 g tuńczyka w sosie własnym*, ogórki świeże lub kiszone, gruszka
II śniadanie: pomarańcza
Obiad: burgery z indyka pikantne, keczup, szklanka ugotowanej kaszy gryczanej, 2 szklanki ugotowanej fasolki szparagowej, jabłko
Podwieczorek: gruszka
Kolacjaryba po grecku, kromka chleba żytniego 30 g lub szklanka ugotowanej kaszy gryczanej, ogórki kiszone

* Można jeść białko na śniadanie w fazie 1. w sytuacji gdy uprawiamy sport lub gdy nie najadamy się samymi węglowodanami z owocem.

FAZA 2. – środa i czwartek

Śniadanie: 180 g wędzonej makreli, 2 szklanki ugotowanych brokułów
II śniadanie: 90 g wędzonego łososia lub 2 kabanosy drobiowe Konspol z Biedronki, papryka czerwona
Obiad: schab 5-minutowy, kapusta z grzybami, chrupiąca surówka
Podwieczorek: 90 g wędzonego łososia lub 2 kabanosy drobiowe Konspol z Biedronki, ogórki świeże lub kiszone
Kolacja: pieczeń rzymska z warzywami, 2 szklanki kiszonej kapusty

FAZA 3. – piątek, sobota, niedziela

Śniadanie: jajko sadzone na oleju lub smalec z fasoli, kromka chleba żytniego 30 g, pomidory, ogórki, papryka, grejpfrut
II śniadanie: 1/4 szklanki orzechów włoskich, 2 kabanosy drobiowe Konspol z Biedronki, marchewki
Obiad: schab po bałkańsku, ugotowany kalafior, szklanka borówki amerykańskiej
Podwieczorek: sałata z jajkiem
Kolacja: śledzie w majeranku lub 120 g pieczonego kurczaka, kromka chleba żytniego 30 g, papryka, ogórek, rzodkiewki

Nowy jadłospis z Lidla nr 2 w przygotowaniu! Zapisz się na listę oczekujących

W blogowym sklepie:

NOWOŚĆ!

 

Print Friendly, PDF & Email

Absolwentka psychodietetyki i autorka bloga SzybkaPrzemiana.pl, gdzie od 6 lat propaguje zdrowe odżywianie, aktywny styl życia i doradza w zakresie diety przyspieszającej metabolizm i innych zdrowych diet.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *